Η αγάπη του Θεού είναι μεγάλη, για όλα τα πλάσματά Του, αλλά την απολαμβάνουν μόνον όσοι τη δέχονται με πίστη και εμπιστοσύνη για όσα επιτρέπει.
Όλα τα γεγονότα, δυσάρεστα ή και χαρούμενα, να τα δεχόμαστε πως είναι από τον Κύριο.
Να τον δοξάζουμε και να τον ευχαριστούμε για το κάθε τι.
Ο χριστιανός, που πορεύεται μ' αυτό το πνεύμα, ποτέ δεν απελπίζεται, διότι πιστεύει πως όλα τα επιτρέπει και τα επιβλέπει ο Θεός για τη σωτηρία του.

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου